Delegater har på vegne av sin organisasjon mulighet til å endre innholdet på de tildelinger som er gitt til organisasjon. Å endre innholdet i en tildeling er det samme som å kunne opprette og endre på interntildelinger på vegne av organisasjonen.

Delegatene kan også opprette og endre (under)grupper i organisasjonen samt legge til og endre opplysninger om andre delegater i sin organisasjon.

En delegat blir i første omgang lagt til av Aktiv kommune.

.

For å registrere en ny delegat for din organisasjon, logg inn på din organisasjon.

Inne på organisasjonen velger du først «Delegater» og deretter «Ny delegert» i plussboksen.

Det kan registreres følgende opplysninger om delegaten:

FeltnavnAksjon / Forklaring
NavnNavn til delegaten
FødselsnummerSkriv inn fødselsnummer til delegaten (11-siffer). Denne opplysningen trenger systemet for å kunne gjenkjenne personer som logger seg på via ID-porten.
E-postSkriv inn E-postadressen til delegaten
TelefonSkriv inn telefon-nummer til delegaten
OrganisasjonSkriv inn organisasjon/gruppenavn og velg rett organisasjon / gruppe

.

Trykk «Legg til» nederst på siden for å lagre.

Kategorier: Lag og organisasjoner