For å kunne se på og endre informasjon om et lag/ en organisasjon, så må du ha autoriasjon til å kunne gjøre det. De som har autorisasjon til dette er:

• Personer som er lagt til som delegater for aktuelt lag/aktuell organisasjon i Aktiv kommune kan endre informasjon for sitt lag eller organisasjon.

For å utføre endringer kreves det at man har logget inn med elektronisk ID i Aktiv kommune. Etter at du har logget deg på via ID-porten, vil din organisasjon vises i menylinjen nederst til høyre. Du må i påloggingsbildet velge om du skal representere en organisasjon, eller om du skal være privatperson.

Som delegat har du tilgang til å endre og legge til informasjon for din organisasjon. Klikk på knappen «Endre» på organisasjonssiden.

.

Følgende informasjon registreres om organisasjonen:

FeltnavnAksjon / Forklaring
OrganisasjonDet offisielle organisasjonsnavnet
Kortnavn (til organisasjon)Kortnavn på organisasjonen. Dette navnet er synlig i kalenderen når organisasjonen har fått en tildeling eller et arrangement.
OrganisasjonsnummerDet 9-sifrede organisasjonsnummeret
HjemmesideOm organisasjonen har en hjemmeside på internett, skriv inn denne adressa (f.eks.: http://www.organisasjonsnavn.no)
TelefonOm organisasjonen har en felles kontakttelefon («sentralbord»), skriv inn dette her
E-postOm organisasjonen har en felles e-postadresse, skriv inn denne her
AktiviteterVelg den aktivitetstypen som passer best. Om du ikke finner din aktivitet, ta kontakt med saksbehandler i din kommune. Saksbehandler kan registrere inn ny aktivitetstype
GateOm organisasjonen har en adresse, skriv gateadressen her
PostnummerSkriv inn et firesifret postnummer
PoststedSkriv inn poststed
Område/bydelHvilket område/bydel gruppen tilhører
BeskrivelseHer kan du skrive en kort beskrivelse av hva din organisasjon gjør, eventuelt formål
BookingansvarligLegg inn kontaktinformasjon til bookingansvarlig

.

Trykk «Lagre» når du er ferdig.

Kategorier: Lag og organisasjoner