For å kunne tilby deg denne tjenesten, må vi lagre og behandle opplysninger om deg elektronisk. Vi vil her beskrive hvordan vi behandler dine personopplysninger, hva som er formålet og hvilke rettigheter du har.

Formål med innhenting av personopplysninger

Formålet med behandlingen av personopplysninger er å kunne tilby deg den digitale tjenesten Aktiv kommune, hvilket innebærer:
  • Å behandle dine søknader om leie av lokaler og utstyr
  • Å kunne identifisere deg som bruker, og unngå at andre misbruker din identitet
  • Å sende ut informasjon om medlemsaktiviteter, endringer, booking og arrangement
  • Utsendelse av faktura

Hvilke personopplysninger lagrer vi, og hvor lenge?

Vi lagrer informasjon som navn, personnummer, fødselsdato, epostadresse og telefonnummer, og vil lagre disse så lenge tjenesten tilbys til deg eller inntil du ber oss om å slette disse. Når disse data slettes vil vi ikke lenger kunne tilby tjenesten til deg. 

Rett til innsyn og rett til sletting av personopplysninger

Du vil når som helst kunne kontakte din kommune som leverer løsningen, og få utlevert, korrigert eller slettet de personopplysninger vi har lagret om deg. 

Deler vi dine personopplysninger med andre?

Dine personopplysninger vil kun bli lagret i Aktiv kommune løsningen, og benyttes kun for å kunne levere deg tjenesten. Vi deler ikke dine personopplysninger med andre.
Kategorier: Ukategorisert