Oppdateringer i Aktiv kommune

Oppdatering sommer 2021: For at den nye filtreringen og visning av ledige utleie objekter skal fungere optimalt så må vi oppdatere ressurskategoriene. Det er også tilgjengelig en videosnutt som illustrerer dette. Inn på Administrasjon – Booking – Ressurskategorier er det kommet to nye toppnivå som heter Lokale og Utstyr. Dere Les mer…

Hvordan få varsel på mail ved ny søknad?

Saksbehandlere i Aktiv kommune kan få varsel ved nye søknader og ved endringer (nye kommentarer) i eksisterende søknader.  Det er utviklet ny funksjonalitet i Aktiv kommune. (januar 2020). Det er to forhold som skal lette arbeidshverdagen for saksbehandlere i Aktiv kommune. Dette er funksjonalitet som sørger for at:  Saksbehandler kan få varsel (epost) når nye Les mer…

Hvordan komme i gang med Aktiv kommune?

En saksbehandler i Aktiv kommune skal i hovedsak kunne gjøre følgende oppgaver: motta og behandle søknader om leie, herunder: godkjenne søknader som er OK avklare og/eller justere søknader om nødvendig (i dialog med søker) avslå søknader – gitt prioriteringsliste, utleiereglement etc. opprette arrangementer og/eller faste tildelinger (og en skjelden gang Les mer…